ディスコグラフィー」への1件のフィードバック

  1. Hii Namaitirou! I am a BIG BIG fan of ikigusare! Do you know Gorillaz? Is a virtual band like Ikigusare! Niigo and 2-D are cuties, hehe.
    Whats the color of Niigo’s hair? I always drew it blue, but sometimes i see it Black, gray and blue. I’d like to know their height too! I think Niigo is VERY tall (taller than Noppera boy!)
    Anyways, great job, i am really proud of all of your work in Ikigusare! Bye

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 * が付いている欄は必須項目です